Biegaj w górach - odkryj piękno.

Prawo po stronie pasażera

Linie lotnicze mają nie tylko obowiązek przewieźć drogą powietrzną pasażerów w określone miejsce, ale także wymaga się od nich, aby uczyniły to punktualnie. Stąd też istnieją dokładne regulacje, określające ramy czasowe, w jakich przewoźnik powinien wypełnić swoją usługę. Co jednak, gdy linia lotnicza nie dopełni tego wymogu i doprowadzi do zaistnienia znacznego opóźnienia? W takiej sytuacji pasażerowie mają prawo domagać się adekwatnych odszkodowań pieniężnych. Ich wartość jest dokładnie określona w przepisach prawa, chroniących pasażera linii lotniczych. Sama procedura dochodzenia roszczeń jest jednak bardziej złożona, niż mogłoby się wydawać. To efekt niechęci linii lotniczych do wypłat często dość znacznych kwot na rzecz poszkodowanych pasażerów. Jeśli dany lot będzie opóźniony, a wszyscy pasażerowie upomną się o odszkodowanie, wówczas zyskowność takiego rejsu może być ujemna. A tego właśnie przewoźnicy zdecydowanie chcą uniknąć. Na szczęście w dość trudnych sporach i potyczkach z liniami lotniczymi można liczyć na skuteczną pomoc prawną. Świadczą ją firmy takie, jak Fly&I, które sprawnie i szybko dochodzą do porozumienia ze spóźnialskimi przewoźnikami, egzekwując od nich należne pasażerom odszkodowania pieniężne.



Fly&I
Żwirki i Wigury 30A/25
42-500 Będzin
tel. 784-227-204